Tiny Houses

Hoe zou jij willen wonen op 16m2?

Deelnemers: 240 leerlingen (8 klassen), 3 Mavo basis/kader, CKV- Hoofdvaart college

Thema: Design Thinking, tiny houses, mobile houses, bouwen, ontwerpen, schaal, ruimtelijke vormgeving, private ruimte en gedeelde ruimte

inactief">

PARK21 als filmdecor

Deelnemers: circa 150 leerlingen, CKV, Haarlemmermeerlyceum

Thema: landschap, film, storyboard, decor, montage, beeld & geluid

inactief">

PARK21 als filmdecor

Sportplek Fruittuinen (Pre-meesterproeven)

Ontwerp een actieve en sportieve plek voor jongeren

Deelnemers: 9 leerlingen, 4 HAVO Technasium – Kaj Munk College

Thema: leefomgeving, ontmoeting, sport, recreatie, jongeren, Open Proces

inactief">

Sportplek voor jongeren in de Fruittuinen

Welkom in PARK21!

Unieke entrees voor het park van de 21e eeuw

Deelnemers: 66 leerlingen, 2 klassen, 2e jaar Technasium – Kaj Munk College

Thema: Entrees, Landschap, Design, Concept, Identiteit, Duurzaamheid

inactief">

Welkom in PARK21!

'Het Volgende Landschap' (fotografieworkshops)

Hoe ziet het landschap van de toekomst er uit?

Deelnemers: 81 leerlingen, 6 klassen, 2e en 3e klas vmbo basis – Herbert Vissers College

Thema: landschap, fotografie, toekomst, workshop, Landschapstriënnale

inactief">

Summer Challenge: The Next Landscape

Doe mee en win een GoPro HERO5 met jouw filmpje!

Deelnemers: Leerlingen in leeftijd 12-17 en 18-22 jaar

Thema: Hoe zie jij het landschap van de toekomst? Doe mee aan onze film wedstrijd en win een GoPro HERO5!

inactief">

Wonen op water

Een amfitheater in PARK21

Een samenwerking tussen Kaj Munk College, Haarlemmermeer Lyceum en Park21

Deelnemers: circa 100 leerlingen, 4 brugklassen Technasium KMC + kunstvakken Haarlemmermeerlyceum

Thema: Park 21, landschap, leefomgeving, polder, park en leisure, Haarlemmermeer, ruimtelijke inrichting, amfitheater

inactief">

WHO CARES?

Project met Atelier Rijksbouwmeester

Deelnemers: leerlingen 4 vwo ANW (3 klassen)- Herbert Vissers College

Thema: Leefomgeving, huisvesting, zorg, ouderen

inactief">

Who Cares

Pagina's